اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران با جامونه
اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران با جامونه

اجاره آپارتمان مبله در تهران الهیه

اجاره آپارتمان مبله در تهران الهیه

واحدی فوق العاده مناسب با قیمت پایین در شمال شهر تهران که دارای امکاناتی مناسب می باشد. این واحد مبله زیبا در الهیه یکی از مناطق بالای شهر و به طبع خوش آب و هوای تهران قرار دارد و همانطوری که از تصاویر پیداست واحد زیبای شما بسیار دنج می باشد. این آپارتمان در محله‌ای آرام و دور از تنش شهری قرار دارد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران الهیه+امکانات

واحد مبله‌ی زیبای شما به لحاظ امکانات رفاهی و تمیزی در حد مطلوبی قرار دارد. این واحد دارای آشپزخانه‌ای مجهز به امکانات کامل پخت و پز می باشد. امکاناتی نظیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، یخچال بزرگ ساید بای ساید، چای ساز، ماکروفر و فر و... در محیط آشپزخانه؛ تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ و گیرنده ی دیجیتال و مبل های نیمه کلاسیک در پذیرایی، باعث شده تا گروه جامونه اقامت شما را به لحاظ راحتی هر چه تمام تر در این واحد تضمین کند.


اجاره آپارتمان مبله در تهران الهیه+تاریخچه

الهیه در گذشته شامل اراضی گسترده ای بوده که به محترم الدوله همسر صدراعظم ناصرالدین شاه تعلق داشته. در آن زمان این محله را به نام خور آذین می شناختند. به کوشش صدر اعظم وقت کارخانه کبریت سازی در این محله دایر می شود. در نهایت میرزا جعفر حکیم الهی کلیه این زمین ها را خریداری می‌کند و نام محل را به الهیه تغییر می‌دهد. باغ شرکت نفت که در گذشته متعلق به مستوفی خمسه بوده نیز در اینجا واقع شده و در حقیقت یکی از سه باغ مهم الهیه است. از نظر سیاسی و امنیتی نیز این محله بسیار مهم به شمار می رود که دلیلش هم وجود سه باغ مهم همچون باغ سفارت آلمان، باغ سفارت ترکیه و باغ شرکت نفت.

اجاره آپارتمان مبله در تهران الهیه+دسترسی

دسترسی های محله الهیه عبارتند از خط یک متروی تهران در ایستگاه شریعتی و سامانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی تجریش که در میدان تجریش واقع شده اند. شایان ذکر است الهیه که در منطقه ای خوش آب و هوا واقع شده، بهار و تابستانی خنک، و پاییز و زمستانی نسبتا سخت دارد. لذا دسترسی محلی در روزهای برفی سال با دشواری هایی رو به رو خواهد بود که متقاضیان اجاره آپارتمان مبله در الهیه را با کمی تردید روبه رو می‌کند. پس اگر به دنبال کارهای اداری (رفت و آمد در طول روز) آن هم در زمستان هستید قبل از هر اقدامی با مشاوران جامونه گفتگو داشته باشید تا با توجه به شرایط جوی روزهای اقامتتان، گزینه های مناسبی به شما ارائه دهند.

اجاره آپارتمان مبله در تهران الهیه+امکانات تفریحی و رفاهی

محله الهیه پر است از مکان های تاریخی و دیدنی... باغ موزه هنر ایران، کافه سینما، موزه موسیقی ایران، موزه دکتر حسابی و... که تعدادی از این آثار باستانی و دیدنی هستند. همچنین تعدادی از معروف ترین مجتمع های تجاری تهران مثل سام سنتر، و مجتمع تجاری مدرن الهیه در این محله واقع شده اند.

اجاره آپارتمان مبله در تهران الهیه+جامونه

در جامونه می کوشیم نیازهای مربوط به اسکان شما را برطرف ساخته و با راهنمایی مناسب در زمینه اجاره آپارتمان مبله در تهران، خدمتگزارتان باشیم.

شماره های تماس جامونه:

02188458894

09127050308

وب سایت جامونه:
https://jamoone.com

اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی

اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی

واحدی مناسب با قیمت پایین در شریعتی تهران که دارای امکاناتی مناسب می باشد. گروه جامونه اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی را با توجه به کرایه بسیار مناسب و دسترسی های بالای آن، به همه مشتری های عزیز توصیه می کند؛ بخصوص افرادی که به دنبال اقامتی کاری می باشند.

اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی+امکانات

این آپارتمان ۱ خوابه، دارای متراژی مناس، مجهز به امکانات مبله کامل می باشد. فضای داخلی شامل حال و پذیرایی دکور شده با مبلمان راحتی با میز وسط، دیوارهای تزئین شده با تابلوهای زیبا، تلویزیون همراه با گیرنده دیجیتال، آیفون تصویری و... می باشد. ملحفه و پتو و لوازم خواب، میزکنار تخت، کمد، سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. آشپزخانه فرنیش، مجهز به لوازمی از قبیل یخچال فریزر، اجاق گاز صفحه ای، ماکروفر، چای ساز، ظروف کامل جهت پذیرایی، کابینتهای ام دی اف، هود، میز ناهارخوری چوبی 4 نفره و... می باشد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی+تاریخچه

خیابان دکتر علی شریعتی یا جاده قدیم شمیران یکی از خیابان های مهم و طولانی شهر تهران است که جهتی جنوبی شمالی دارد. این خیابان پیش از انقلاب، خیابان کورش کبیر نام داشت و پس از انقلاب اسلامی نام این خیابان به افتخار دکتر علی شریعتی، نویسنده و پژوهشگر ایرانی که در حسینیه ارشاد واقع در این خیابان سخنرانی های فراوانی داشت، به شریعتی تغییر کرد.

این خیایان قدیمی ترین جاده ارتباطی تهران به پهنه شمیران و قصران به شمار می آید و امتداد آن در زمان قاجار، دارالخلافه را به منطقه شمیران در شمال تهران وصل می کرده. ابتدای جنوبی این خیابان که در گذشته (تا اواخر قاجار) دروازه شمیران بوده، امروزه پیچ شمیران در خیابان انقلاب محسوب می‌شود و تا میدان قدس امتداد می یابد. این خیابان عملکردهای تجاری و خدماتی در طیف وسیعی از مقیاس محلی تا شهری را در خود جای داده است.



امکانات

آشپزخانه
ماشین لباس‌شویی
آسانسور
تلویزیون
سرویس فرنگی
لابی
سرایداری
کولر آبی
گرمایش
حمام
وای فای
میز نهارخوری
چای ساز
یخچال
اجاق گاز
مبلمان
کمد لباس
هود
تخت دونفره

دسترسی ها

اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی+دسترسی

محله شریعتی در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده که ابتدای آن از تقاطع با اتوبان صدر و انتهای جنوبی به شمالی سه راه شریعتی با خیابان تجریش است. در واقع این خیابان با محله های قیطریه، تجریش و دزاشیب همسایه می باشد. دسترسی های این محله به ایستگاه های مترو: ایستگاه صدر، ایستگاه مترو قلهک و مترو تجریش بسیار آسان می باشد زیرا دارای تاکسی و اتوبوس می باشد. دسترسی های اصلی به خیابان شریعتی، اتوبان صدر، خیابان های الهیه، میرزاپور، موسیوند، برادران واعظی و خیابان باهنر می باشد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی+امکانات تفریحی و رفاهی

برای مسافر امکانات رفاهی محله در چند چیز خلاصه می شود. دسترسی راحت به مغازه، وجود رستوران ها، فست فودها و مراکز تهیه غذا چند اصل مهم برای مسافران می باشد. البته وجود فضای سبز، باشگاه های ورزشی و نزدیکی بانک ها هم می تواند راحتی بیشتری برای افراد فراهم کند؛ اما ضرورت این موارد به اندازه چند گزینه ابتدایی که ذکر شد نیست. از ابتدا تا انتهای خیابان شریعتی بیش از ۳۰ رستوران، فست‌فود، کترینگ و تهیه غذای خانگی، کافی‌شاپ و سفره‌خانه وجود دارد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی+جامونه

در جامونه می کوشیم نیازهای مربوط به اسکان شما را برطرف ساخته و با راهنمایی مناسب در زمینه اجاره آپارتمان مبله در تهران، خدمتگذارتان باشیم.

بزرگ نمایی عکس واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران شریعتی :


شماره های تماس جامونه:

02188458894

09127050308

وب سایت جامونه:
https://jamoone.com