اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران با جامونه
اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران با جامونه

اجاره آپارتمان مبله در تهران تجریش jc-10197

اجاره آپارتمان مبله در تهران تجریش

واحدی فوق العاده در شمال شهر تهران که دارای امکاناتی مناسب می باشد. این واحد مبله زیبا در یکی از مناطق بالای شهر و به طبع خوش آب و هوای تهران قرار دارد و همانطوری که از تصاویر پیداست این واحد زیبا بسیار دنج می باشد.


اجاره آپارتمان مبله در تهران تجریش+امکانات

واحد مبله‌ی زیبای شما به لحاظ امکانات رفاهی و تمیزی در حد واقعا مطلوبی قرار دارد. این واحد دارای آشپزخانه ای مجهز به امکانات کامل پخت و پز می باشد. امکاناتی نظیر ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، چای ساز، ماکروفر و فر و... در محیط آشپزخانه؛ تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ و گیرنده ی دیجیتال و مبل های نیمه راحتی در پذیرایی، باعث شده تا گروه جامونه اقامت شما را به لحاظ راحتی هر چه تمام تر در این واحد تضمین کند.

اجاره آپارتمان مبله در تهران تجریش+تاریخچه

در گذشته محله‌ تجریش به نام طجرشت خوانده می شد.در مورد تاریخچه این محله راوندی مورخ تاریخ در شرح سلطنت طغرل سلجوقی اینگونه شرح داده:

آنگاه سلطان از تبریز به سوی ری رفت تا زفاف به دارالملک باشد. اندک مایه رنج بر وی مستولی شد، به قصران بیرونی، به در ری به دیه طجرشت (تجریش) از جهت خنکی هوا نزول فرمود، چه حرارت هوا به غایت بود (به سال ۴۵۵ قمری).

جالب اینجاست که طغرل در همان تجریش وفات یافت و جنازه‌اش برای دفن به ری منتقل شد.

پس از یک قرن قاجاریان طهران را بعنوان پایتخت انتخاب نمودند و محله ای که مورد توجه اشراف قرار گرفت و به ییلاق تبدیل شد، محله تجریش بود. اشراف باغ های زیادی را برای اقامت مخصوصا در فصل تابستان در این محله احداث کردند، قنات های زیادی از آن زمان در محله تجریش وجود دارد که بخشی از آنها همچنان آبدهی دارد که از جمله آنها می توان به قنات امامزاده صالح (مظهر آن در صحن امامزاده)، قنات محمدیه، قنات مقصودبک در کنار رود دربند، قنات سرپل تجریش و قنات کهریز که مظهر آن در تکیة پایین تجریش اشاره کرد.

در کتاب تاریخ جغرافیایی شمیران چنین آمده: امامزاده صالح (ع) که قدم در شمیران گذاشت، اهالی از بیم گرگ ها، زمین ها را رها کرده و به حوالی امامزاده روی آوردند و خانه های بسیاری ساختند و در نهایت تجریش فعلی را به وجود آوردند.

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران تجریش+دسترسی

این محله هم ایستگاه مترو دارد هم یک پایانه بزرگ تاکسی، که از آنجا به اقصی نقاط تهران تاکسی ارائه می شود. بی آرتی های خط راه آهن به تجریش هم رفت و آمد را راحت کرده. ایستگاه متروی تجریش، آخرین ایستگاه ی مترو خط راه آهن به تجریش است که جنوب تهران را به شمال آن وصل کرده.

اجاره آپارتمان مبله در تهران تجریش+امکانات تفریحی و رفاهی

مدارس و آموزشگاه های تجریش: ابتدایی پسرانه مدرسه ایران (غیر دولتی)، ابتدایی دخترانه امیر معتضدی (دولتی)، متوسط دوره اول پسرانه همت (غیر دولتی)، متوسط دوره اول پسرانه علم و ادب؛ متوسط دوره اول پسرانه دانش پژوهان خیام (غیر دولتی)، متوسط دوره اول دخترانه شهید بسمی، متوسط دوره دوم دخترانه شوق پرواز (غیر دولتی)، متوسط دوره دوم پسرانه شهید مطهری (دولتی)، متوسط دوره اول پسرانه پیام (غیر دولتی)، متوسط دوره دوم پسرانه پیام هدایت (غیر دولتی)، هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه گلستان کبیر (غیر دولتی).

مراکز ورزشی محله تجریش: مجموعه ورزشی باربد.

مراکز درمانی منطقه تجریش: مرکز پزشکی شهدای تجریش.

مساجد و مراکز دینی: مسجد اعظم تجریش، مسجد گیاهی، مسجد قمر بنی هاشم علیه السلام، امام زاده صالح علیه السلام، مسجد همت.

بانک ها و ادارات دولتی : بانک مهر، بانک صادرات، بانک تجارت، بانک مهر، بانک شهر، بانک سامان، بانک ملی، بانک پارسیان، بانک رسالت، بانک ملت، بانک رفاه، بانک اقتصاد نوین.

بوستان های محله تجریش تهران: بوستان ارزو و بوستان جبهه.

مجتمع های تجاری منطقه تجریش: مرکز خرید البرز، مجتمع تجاری میری، مجتمع تجاری قائم، مرکز خرید تندیس، بازار تجریش.

اماکن تاریخی و موزه های محله تجریش: موزه موسیقی، امام زاده صالح علیه السلام مهم ترین نشان محله تجریش است. در گذشته درخت چناری در کنار این امام زاده وجود داشته که بسیار کهن سال و دیدنی بود به شکلی که حتی گردشگران خارجی در مورد آن مطالبی نوشته اند و به عنوان یکی از عجایب نام برده اند اما امروزه با گسترش شهر دیگر تقریبا چیزی از آن باقی نمانده.

اجاره آپارتمان مبله در تهران تجریش+جامونه

در جامونه می کوشیم نیازهای مربوط به اسکان شما را برطرف ساخته و با راهنمایی مناسب در زمینه اجاره آپارتمان مبله در تهران، خدمتگذارتان باشیم.

شماره های تماس جامونه:

02188458894

09127050308

وب سایت جامونه:
https://jamoone.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.