اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران با جامونه
اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران با جامونه

اجاره آپارتمان مبله در تهران فرمانیه




اجاره آپارتمان مبله در تهران فرمانیه

فرمانیه / تهران

کد خانه: farmanie132

تخت خواب 3 تخت خواب اتاق 3 اتاق حمام 1 حمام مهمان 6 نفر

این واحد فول امکانات در فرمانیه یکی از مناطق بالای شهر و به طبع خوش آب و هوای تهران قرار دارد.

واحد مبله‌ی زیبای شما به لحاظ امکانات رفاهی و تمیزی در حد بسیار مطلوبی قرار دارد.
این واحد دارای آشپزخانه‌ای مجهز به امکانات کامل پخت و پز می‌باشد.
امکاناتی نظیر لباسشویی، یخچال بزرگ، ماکروفر، زودپز، تستر و... در محیط آشپزخانه و تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ و گیرنده‌ی دیجیتال، چایساز، میز کار، میز اتو، مبل‌های راحتی در پذیرایی، حال و اتاق ها و... باعث شده تا گروه جامونه اقامت شما را به لحاظ رفاهی در این واحد کاملا لوکس تضمین کند.
چیدمان مدرن و رنگ‌بندی بسیار مناسب در واحد شما از دیگر مزایایی است که می‌توان به آن اشاره کرد و به علت فرنیش بسیار زیبا و اروپایی لحاظ شده در این واحد، اجاره‌ی این آپارتمان برای افراد خارجی نیز بسیار مناسب می‌باشد.
همچنین در واحد زیبای شما تراسی بسیار دل انگیز وجود دارد که در آن امکانات لازم برای استراحت و دورهمی را برای شما فراهم کرده ایم.

در گروه جامونه می کوشیم تا نیازهای مربوط به اسکان شما را برطرف ساخته و با راهنمایی های کامل در زمینه اجاره آپارتمان مبله در تهران، به صورت کوتاه و بلندمدت خدمتگذار شما باشیم.


امکانات

آشپزخانه ماشین لباس‌شویی پارکینگ آسانسور تراس تلویزیون سرویس فرنگی لابی سرایداری
کولر گازی گرمایش گیرنده دیجیتال حمام سشوار حوله اتو وای فای میز نهارخوری چای ساز
جاروبرقی کتابخانه یخچال اجاق گاز توستر مبلمان کمد لباس شومینه هود تخت دونفره تخت یکنفره

قوانین خانه

حداقل اجاره این واحد یک ماه می باشد.
ورود: 14:00
خروج : 10:00


دسترسی ها

فَرمانیه یکی از محله‌های شمیران، و شمال شرق کلان شهر تهران است. این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد.

محله فرمانیه از جنوب با بزرگراه صدر و منطقه اختیاریه، از غرب با کامرانیه جنوبی و چیذر، از شمال با نیاوران و حصار بوعلی و از شرق با میدان نوبنیاد همسایه است. همچنین خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی)، خیابان اصلی منطقه می‌باشد که از چهارراه فرمانیه در شرق آغاز شده و تا چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب ادامه دارد. سپس یک انشعاب از این خیابان از چهار راه کامرانیه به سوی‌ شمال غرب حرکت می‌کند و سرانجام به خیابان دزاشیب در تقاطع خیابان عمار منتهی‌ می‌شود.

محله فرمانیه در گذشته متعلق به خانواده فرمانفرمائیان، خانوادهٔ پرنفوذ و بسیار متمولِ ایرانی بوده‌است و نام فرمانیه نیز از نام این خانواده گرفته شده‌ است.

اماکن مهم:
باغ سفارت ایتالیا
سفارت پادشاهی هلند
سفارت پادشاهی نروژ
باشگاه فرمانیه
بیمارستان فرمانیه
مدرسه ایتالیایی پیترو دلا واله
خیابانهای اصلی
خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)
خیابان دیباجی شمالی
خیابان سنبل (سلمان پورظهیر)
خیابان کوهستان هشتم
خیابان مهماندوست (سعیدی)

خطوط حمل و نقل عمومی:
این محله از ضلع جنوبی شرقی به پایانه اتوبوسرانی شهید دستواره و ایستگاه متروی نوبنیاد دسترسی دارد. خطوط اتوبوسرانی عبوری از این محله به صورت ذیل مسافران را جابجا می‌نمایند:

خط ۱۰۶ پایانه لاله به پایانه شهید افشار (پارک وی) در مسیر بلوار ارتش، بزرگراه های امام علی، شهید بابایی، ایستگاه متروی نوبنیاد، برزگراه شهید صدر (ضلع جنوبی محله فرمانیه تا پل کامرانیه)، ادامه بزرگراه صدر و مدرس
خط ۲۱٧ شهرک صدف به بلوار صبا (متروی قیطریه) در مسیر شهرک صدف و نفت، مینی سیتی، بلوار ارتش، نارنجستان هفتم، خیابان لواسانی (فرمانیه)، بلوار شهید اندرزگو، قیطریه و بلوار صبا
خط ۲۲۰ میدان ازگل به پایانه تجریش در مسیر خیابان ازگل، بلوار نیروی زمینی، مینی سیتی، بلوار ارتش، خیابان موحد دانش (اقدسیه) ، خیابان پاسداران، خیابان لواسانی (فرمانیه)، خیابان باهنر (نیاوران)، میدان قدس، خیابان شهرداری و میدان تجریش (متروی تجریش)


jamoone.com


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.